Despre „polish” faruri

În primul rând, procesul este mai complex decât un simplu polish (lustruire), iar denumirea completă ar fi cea de restaurare a farurilor.

Primul pas este cel de evaluare a stării în care se află lacul, cât de mătuit/îngălbenit/zgâriat este, pentru a determina soluțiile folosite în pasul al doilea.

Al doilea pas constă în șmirgheluirea umedă (wetsanding) a farurilor, pentru a provoca o mătuire uniformă, în 3-4 pași, începând cu șmirghel de 800 (pentru faruri mătuite grav) sau de 1200 (pentru cele mai puțin afectate). Se continuă apoi șmirgheluirea umedă cu 2000, 2500 și 3000, pentru a lăsa în urmă o mătuire foarte fină și uniformă.

Al treilea pas este cel de compounding&polish. Se începe cu un compund agresiv (eu folosesc Menzerna HCC400), apoi se continuă cu un medium cut (Menzerna MCP2500) și un polish de final pentru a da un luciu perfect (Menzerna SF3500). Fiecare pastă se folosește împreună cu burete adecvat (pentru tăiere, polish și luciu).

Cel de-al patrulea pas este inspectarea finală, iar dacă totul e în regulă se trece la protecția farurilor cu un sealant sau o soluție nanoceramică dedicată. Eu folosesc Menzerna Power Lock, poate cel mai bun sealant existent pe piață la ora actuală. Sealant-ul, după cum îi spune și numele, are rol de închidere a porilor și de protecție a lacului contra oxidării și a intemperiilor. De asemenea, hidrofobizează suprafața pe care este aplicat.

În concluzie, polish-ul de faruri este mai mult decât polish, iar cei care vă oferă astfel de servicii la prețuri derizorii fie folosesc soluții slabe, fie nu au în vedere profitabilitatea, cu toate că mă îndoiesc de cea de-a doua variantă.

Durata acestei operațiuni, realizată profesional, a fost de aproximativ 3 ore. S-au folosit următoarele:

Puteți face o programare pentru polish faruri profesional la Mega Detailing Iasi la 0743 652 846 sau prin mesaj privat pe pagina de Facebook Mega Detailing Iasi.

Caută